:)

ja föddes på BB, uppväxt i upplands bro
flyttade till bålsta där ja lärde mig o sno
min mamma alkholist o min pappa helt borta
fattade ingenting, träffa han för första gången då dagen ja fyllde åtta
han pussade mig på kinden och började prata om massa minnen
ja var två fucking år när du försvann tror du ja kommer ihåg
ja var liten tror du ens själv att ja kommer ihåg den där skiten
men nu vet ja vem du är, o ja vet oxå vad du gjort
två fucking bankrån, sköt en snut fan ja e stolt
fan vi kunnde ju ha blivit tighta
två olika sorters djur, uppväxt med att få fighta
o kriga för sin sak, lär sig meningen med livet
respekt, kärlek och hat.
Men ja vandrar men egen väg o lever mitt eget liv
ja bryr mig inte längre, ni vet ja skiter i


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera

2008-09-17 @ 13:08:07
Postat av: Anonym

uppdatera du

2008-10-16 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0