SHOO!

sedan dagen då ja föddes har du alltid funnits där
du har har vakat över mig som en ängel gud håller kär
du har funnits vid min sida o de tackar ja dej för
kommer alltid att älska dej tills dagen då ja dör
ja har ångest över mitt liv för att ja inte finns där för dej
nu när du mår dåligt e sjuk o behöver mej
kommer ihåg när ja hälsade på då du låg inne på akuten
trodde just då att de var våran sista sekund tillsammans
kan inte leva utan dej du e min älskade mamma
vi har bara varandra och familjen som vi håller kär
ja kommer alltid finnas där ja kommer aldrig att ta farväl
för du e stark, du har mod och du överlever de här
kommer alltid att finnas vid din sida som du gjorde för mig
mamma du har platsen i mitt hjärta du vet ja älskar dej
de som har en dålig början  slutar alltid bra
tu y yo por siempre de e alltid du o ja


Kommentarer
Postat av: Natta

å det stora N:et står för Nathalie, så gulligt ;D

2008-09-15 @ 18:39:02
URL: http://naath.blogg.se/
Postat av: Nathalie Wigis

men heeey det är inte jag som kommenterat ;S

2008-09-17 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0